å jag gråter...

Att jag brukar gråta till extreme home makeover, sorgliga filmer å annat hjärtskärande, det visste vi ju redan, men att jag skulle gråta till när och fjärran, det trodde väl ingen!
Men här sitter jag, med tårarna trillandes nerför mina kinder... Paolo Roberto köpte plommon av en transylvansk (heter de så?) kvinna till ett enormt överpris.. hon fick lika mycket som en transylvansk bonde hinner tjäna på en vecka. Hon vart så glad, hon kysste Paolo flera gånger... Den summa hon fick motsvarade 140 svenska kronor, 140 KRONOR!!!! Det är ju ingenting, tänk att så lite kan göra så mycket..

Åh nu sitter jag och gråter..

Jag har kommit på en bra grej idag, jag är inte den smartaste i den här världen, men jag har iaf oftast hjärtat på rätt ställe, å de betyder nog ganska mycke. Det är iaf viktigare för mig ( hmm, är detta ännu en ursäkt till varför jag inte behöver börja plugga...haha).

Varit hos JT idag, hon tyckte att jag verkade så glad, så positiv..att jag verkar ha bestämt mig för rätt grej.. så är det nog.. det är en bra dag!

Har bestämt mig iaf.

Lina hade familjeråd med mig igår, jag var nervös, trodde att hon skulle säga att hon inte ville bo med mig längre... det ville hon, fast hon ville flytta närmre stan, så nu måste vi börja söka lägenhet. Det fixar sig..

Joel tyckte att jag har börjat prata hemskt ordentligt..ahh, ve och fasa, har min norrländska fana veknat, har min vikingahjälm åkt på sniskan, har min norrländska råstyrka utbytts mot den hemska, förfärliga stockholmsvagheten...jag vill inte de..

Tur att jag ska hem en vecka, då får jag lyssna in pappa och mamma, då får jag mättas av härliga ordböjelser som knappast finns me i nån ordbok..

Nu är jag ledig fram till kl. 16.15, då ska jag träffa en flicka jag eventuellt ska va ledsagare till, hoppas det går bra.. det tror ja..

Ikväll ska jag på mitt första spinning pass har jag tänkt, känns fruktansvärt jobbigt..haha..så otränad..skärp dig Linda! ja jag ska dit..lugn!

på återseende..

om man vill läsa bloggar från förut så kan man titta in på linda.paltkoma.se

och kom i håg, det är alltid kul att läsa kommentarer, vill ju veta va de ä för folk som läser mina bloggar, kommentera mera så att säga..

Kommentarer
Postat av: Frida

Förfärlig stockholmssvaghet?! Hymfh! :P Jag tror man anpassar sig till det rådande klimatet... Jag använder ju bredare norrlänska än min kompis från Älvsbyn! Haha. You go girl!

2006-10-24 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0