underbara liv

Jag måste ju bara säga att det är få saker som är så festliga som att titta på dåliga serier med min älskade kombo Lina, det är helt fantastiskt. För hon skrattar åt alla dåliga skämt som ingen annan skrattar åt, förutom jag. Vi har nog en ganska tråkig humor tillsammans tror jag..

Vi hade faktiskt lite nattäventyr häromnatten. Vi tänkte bygga en koja och sova i den, men vi hade liksom inget att bygga av, så vi bestämde oss för att sova i sofforna, en lightvariant av kojboende.. Det var bara ett problem, vi hade en tvåsitsoffa och en tresitsoffa. Vem skulle sova i den yttepyttelilla tvåsitsoffan?? Eftersom jag inte skulle upp till skolan klockan 06.15 nästa dag så föll ju lotten på mig. Lina la sig snabbt till rätta i sin pjäs till sovplats, jag däremot kunde inte hitta en enda skön ställning...

Lina sa precis innan hon somnade
- Du kommer att banga, imorgon när jag vaknar så kommer du att ligga i sängen som en chicken..

Hon hade sååå rätt, jag försökte i en timme att hitta en sorts skön sovställning, men icket!

Men jag ska ha min revansch, inatt kanske det kommer att ske, då får hon minsann prova på den yttepyttelilla pjäsen till sovplats..

Då får vi väl se vem som är en banger..

Moahahahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0