Som ett kalas..

Nu har jag varit ledig i två dagar, har farit upp till norrlands vackra kuststad Örnsköldsvik för att tillbringa min ledighet. Är ledig ända till på måndag. Så vad ska jag nu göra dessa dagar..

Hitentills ( som mamma skulle böjt ordet) har jag åkt bil me emma w hit upp från storstan, umgåtts med Tessiloniker, fikat med Emma A, sett på film med min bror, pratat med Lina i en bil på varvsberget, suktat, känt mig ovettig, skrattat, älskat, sladdat, gått på stan med min kusin Johanna, gjort av med pengar som borde ha sparats, ätit på subways, hjälpt mamma och pappa, skrivit en snitsig inbjudan och slappat.

Vad jag nu ska göra dom resterande fyra dagarna är som ett äventyr i sig. Ska äta lunch med Samuel imorn eventuellt, fika med Anneli, parta med Tessie ( flera gånger), kanske följa mor å far på ikea i sundsvall, färga mammas hår, gå ut å se vad öviks nattliv har att erbjuda.. m.m...m.m..

Känns bra att vara hemma, men det är som att de ä mycke tankar mest hela tiden, jag är proffs på att bygga upp förväntningar, scenarion, förhoppningar..
Jag är proffs på att veta hur andra tänker och tycker..
Jag tror även att jag behöver träna mig i att det är okej att inte göra något speciellt vettigt på en hel dag..

Det är även som att jag känner mig rätt så fri nuförtiden..skön känsla ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0