så tacksam

jag är så tacksam över att jag har er, jag har er i glädje, sorg, ilska, förvirring, bitterhet och ren egoism..

nån har kramat mig (jag älskar kramar, att känna mig sådär liten och att känna att allt kommer ordna sig)

nån har ifrågasatt mig (det är bra, även om jag har svårt att förklara många gånger, så får det mig att tänka till)

nån har frågat mig vad jag flyr ifrån (jag har kommit fram till att jag nog inte flyr, det är bara det att jag fortfarande letar)

nån har gråtit med mig (nästa gång gråter jag med dig, lovar)

nån har bett för mig ( nu förstår jag hur grymt skönt det är att veta att folk ber för en när man själv inte orkar)

nån har ringt mig, än fast den vet att jag bara spyr galla hela telefonsamtalet igenom ( tack för att ni orkar)

jag vill be om förlåtelse om jag varit egoistisk, bara pratat min problem, ältat och berättat om mina hjärnmonster

jag vill iaf berätta att jag älskar er

mina föräldrar

mina vänner

ni betyder så mycket så det gör ont ibland

ni betyder så mycket så jag gråter ibland

men mest betyder ni så mycket så jag inte kan sluta le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0