att skratta

Igår kväll hände det, jag satte in löshår och blev ännu mer lik min stora idol Traci Lords...nä ja mena barbie, nä ja mena britney, nä va säger jag, ja menar christina, nä ja mena den ljushåriga i dum dummare.. ja precis, han mena ja.. haha
Nä det vart faktiskt riktigt bra, jag är nöjd, känns ovant men kul.. jag känner mig verkligen som en "flicka".
tack anna!

 Igår kväll så begav sig jag och min kusin ut på premiär, premiär på GM (golden memories) i Märsta town, ett uteställe som är mer ute än inne.. Kändes som ett sött inavels, köttmarknad å förortsälle där det säkert brukar bli mycke bråk. Å killarna brukar få sig en matbit att ta me hem. men vi hade kul iaf, va ju inte där så länge heller.

Det var en vikariekompis från mitt jobb som lockade dit oss, sen var edgar och danne ( som jag ska till la brasil med) där också, så det var väl ganska skoj de me. Men jag hade nog mest kul med min kusin, den underbara som hon även kallas i folkmun.

Har insett, (tror iaf, det måste ju vara så) att dålig självkänsla kan ta sig uttryck på alla möjliga olika sätt. Eftersom jag är intresserad av psykologi( eller så är det för att jag är tjej) så då försöker jag väl alltid läsa av, jag tror att det beror på dålig självkänsla.. jag väljer att skratta åt eländet.. tråkigt men sant..

Idag ska det jobbas, ett långt pass, ända tills imorn..

Jag längtar till la brasil i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0