fel blev rätt


Först kom jag på att jag glömde att berätta en rolig grej som hände igår. När vi kom från marknaden in till stan så gick vi förbi en wolkswagen bilhandlare nere på norrmalmstorg, mitt tränade öga såg ju direkt att dom bjöd på gratisfika vid ingången. "Vi kan väl ta lite fika" tyckte jag, Lina sa att de kunde man ju inte göra. "Jo om man låtsas vara intresserad". Så vart de. Pappa, du är tydligt intresserad av en wolksvagen toran, du har faktiskt t.om tänkt köpa en, bara så du vet det..hahah Fika fick vi iaf!

Nu till kvällens äventyr (igår alltså), det var ju tänkt att jag och Lina skulle lysa med vår närvaro på Märstas innehak "Golden memories" men så på eftermiddagen fick jag ett sms med en förfrågan om vi inte ville me på brasiliansk afton på mosebacke. Jag visste vad jag ville, frågan var vad Lina ville. Efter några om och men, lite övertalningsförmåga så var det bestämt. Okej vi åk väl in till stan på brassekväll. Vi kollade upp de där partajet på nätet, men, det stod ju att det var countryafton där. Skickade ett sms till killen som frågat om vi ville hänga på, "Nä men alltså det är inte på mosebacke, det är på södra teatern, som ligger på mosebacke torg". Jaha ja men dåså..

Vi gjorde iordning oss, tog oss in till stan, åt en burgare på mcdonalds, energin skulle ju ligga på topp hela kvällen igenom. Åkte tunnelbanan till mosebacke. Ringde killen.

"Vi är utanför Mosebacke nu, är ni här eller?"
"Nä men vi kommer nog in snart, men vet ni vart ni ska nu då?"
" Ja alltså vi står ju utanför nu"
"Ja men alltså inte mosebacke etab..."
"Nä södra teatern.."
"Ja exakt, kägelba..."
"Ja men vi är där nu så vi syns sen.."
"Jaha okej, ja men.."
"Ja hej"
"Hej hej"

Vi gick glatt in, tyckte musiken inte lät så där överdrivet brasiliansk å de va ju inte överrivet många brasilianare där,  sen dök ju aldrig vär vän upp heller, men de va som en härlig stämning å grymma människor!

Självklart hade vi ju kommit fel..hahaha, som festligt också.

Vi träffade aldrig de som vi skulle träffat, men lika glad för det är vi men gladast är nog killen i randig tröja som spanade in Lina..haha ( Lina slå mig inte..ahh..nej *spank*..aj..*spank*, aj..nej..)

Själv mötte jag prins Eugen, eller nä inte Eugen men likväl en ruggigt festlig kille, en sån som man skulle vilja träffa igen liksom. Som en grym attityd, men det vart en kortvarig romans (romans och romans..haha, samtal kan vi väl dra det till iaf) för vi skulle ta nattbussen hem till Märsta town.

På väg hem tog jag upp min mobil, ett nytt härligt mms väntade mig i inkorgen. Min bästaste rymdjägare Mallanbrallanpartyfrallan satt i en Nasa tröja och hade precis tittat på Christer Fuglesangs uppskjut mot oanade höjder.. hahah, jag gillane..

Puss å hej från en trevlig tjej


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är ju knäpp! Nu låter det ju som om jag är värsta spankningsmänniskan. Så äre inte. Det är ju du som är det! =P

2006-12-11 @ 12:54:31
URL: http://finalillalina.blogg.se
Postat av: Malin

Hihi, jo så är det nog ändå...

2006-12-11 @ 21:38:42
URL: http://mallanbrallanpartyfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0