Love me



alltså jag älskar verkligen att kärleken är så stark att allt hat bara måste dö
jag älskar det
jag älskar det
jag älskar det

på tal om kärlek så var jag på mitt första besök i pingstkyrkan i den stad som jag kommer att tillbringa en del av mitt liv i.
jag möttes i dörren av en dam i de övre åren i rosa kläder
hon log mot mig med ett mycket vackert och vänligt leende
hon tog mig i handen
inte bara med ena handen
utan hon omslöt min hand med sin båda händer
tittade mig i ögonen och sa "välkommen"
"tack så mycket" sa jag och tillade att det var min första gång i den här kyrkan
hennes ögon glimmade till och hon log ännu bredare
"då är du ännu mer välkommen"

jag kände mig så välkommen

Kommentarer
Postat av: maria

Ahh.. så bra! Det finns inget som kärlek!

2009-09-16 @ 12:50:10
URL: http://mariafrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0