så osvensk och så mesig

Idag var jag på något så festligt som örnexpo.
En helt vanlig mässa i Örnsköldsvik som inte ger jättemycket.
Denna dag hade de dock en uppvisning i motorcykelåkning inuti en stor järnglob.
Vilket inte bara var häftigt utan även väldigt nervkittlande.
Eller rätt ut sagt, jag var nervösast i publiken.

När dessa galningar skulle till att börja köra knep jag ihop knytnäven och bet mig i läppen, började tänka på allt som kunde hända och hur dessa människor skulle må efteråt om det hände... Jag var helt enkelt rädd.
Jag är en mes!

Men även ganska osvensk.
När kommentatorn skrek:
-Do you want to see this??
Så står hela skaran som kallas publik helt tyst för utomen tjej som bott i Etiopien i sammanlagt 15 månader som skriker
-YES
helt ohämmat. Så stolt!
Vadå, dom andra ville ju se men dom ville ju bara inte skämma ut sig, töntar!


Got to go.. Ciao

Kommentarer
Postat av: Tess

WOOHOO! keep it real etiopiensvenne. köss

2009-05-25 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0