kaffe med dopp


Ja jag vet inte om det är sorgligt, pinsamt, ett ålderstecken eller bara fint..

Men jag har de senaste dagarna mellan 10-11 betett mig oroväckande mycket som en vuxen, kanske till och med pensionär.

jag har i min ensamhet satt mig med en kaffekopp i handen och gärna med en småkaka på fatet (helst bondkaka). Sippandes på mitt kaffe har jag suttit och tittat ut över vsjön som ligger nedanför vår gård, filosoferande och tänkande har jag njutit i fulla drag.




det svarta guldet...

Kommentarer
Postat av: Emmet

Vackert! Jag vill med!!

2009-05-06 @ 16:21:47
Postat av: Linda

ja men Emma, när jag kommer ner till Jkpg då ska du och jag fika. Inte modefika på nåt snofsigt café eller dyrfika bara för att vara en av de andra eller caffelatte dricka oss in i de sofistikerade jönköpingsbornas hjärtan, nej helt oskyldigt och obrydda ska vi sitta vid ett köksbord (mitt, ditt, vårat?), dricka ur en gammal hederlig kaffekopp och äta en hemmabakad bondkaka! Det är grejer det!

2009-05-06 @ 22:07:10
Postat av: Hanna

Jamen det är ju helt underbart!! :D

2009-06-04 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0