åsså vare de här me njutet


I min förra blogg spydde jag lite galla över 3 saker jag inte förstod.

Måste lätta upp det hela med att återvända till njutet. I något inlägg neråt så skrev jag om att jag börjat njuta av livet.
Eller börjat och börjat, men jag har kanske mer fortsatt fast med mer medvetenhet.
De senaste dagarna har jag ohämmat nutit av:

Att fiska med en gammal go vän med avrakade wolwerinepolisonger och en nyare och väldigt go vän
Massage som jag fick  av en go vän, även denne med avrakade wolwerinepolisonger
Att baka en kaka som smakade sitrus, som jag dock inte fick smaka, ´men likväl var det kul att baka
Min första årsstämma, fattade noll, ingen fara sa pappa, det gjorde inte han heller när han var ung
Att ha blivit stryken över ryggen av en helt okänd liten flicka som bara ville mig väl
Att hälsa på Samuel och AnnaLena Ardenfors som är ett stort hjärta personifierade
Ett långt telefonsamtal med en fin kompis från söder med mumlig skogsdialekt och brun nyans
Att äta kinamat med en mamma som inte kunde äta med pinnar utan stack hål på majsen i all förbittring över den ickenärvarande pinnätarkunskapen
Att få ha internetdejt med en långborta boende nära vän som snart kommer hem, prata alldagliga problem, känslor och törntaggar..



 Ja jag fortsätter njuta och glömmer min lilla oroskänsla över att jobba imorgon och går och lägger mig i godan ro, det kommer ju ändå trots allt bli en fantastisk dag imorgon med massor av saker att njuta av..

sov gott


Kommentarer
Postat av: Emmet

Vilken ny fin bakgrund! Jag njuter!!

Lycka till imorrn, säger bara Go for it!!

2009-05-27 @ 23:46:36
Postat av: Hanna

:) Blir glad av dig och ditt glada du!

2009-06-04 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0