jag tänkte vi kunde grillaaa!

Denna vecka har de blivit två grillkvällar.. Det är ju så grymt välsignat att bo så här fint till.
Inte så dumt me en massa vackra och sjyssta vänner som dyker upp för att göra en sällskap heller =)




      
Mattias ställer in P4(!)           



Oops, när jag gick förbi Elin så råkade jag tydligen stöta till hennes pinne precis när hon skulle ta ett bett.
Sorry..

Elin, glad och trevlig som hon är skrattade bara, dock tyckte hon det var lite underligt att jag gick och hämtade kameran istället för papper..oops..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men HAHAHAHA!!! XD Elin din klippnos!!

2009-06-10 @ 18:09:46
Postat av: Emma

åh, va ljuvligt med en sommarkväll i Själevad. Snart kommer jag! Wee!

2009-06-10 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0