Mitt stockholm, min glädje..


Ja vad ska man säga, när man har kul har man varken tid för internet eller blogg ( enligt vissa har jag tydligen suttit ganska mycket vid internet ändå, men enligt mig så är det helt klart en minskning).
Har haft några riktigt roliga dagar i el stockholmo.

Fina återseenden med märsta folk, öviks folk, och SOS folk =)


Susanna en gammal övikspingla

Möten med helt nya människor
Möten med människor man hört mycket om
Spänd stämning byttes till partystämning
Galet rolig dansstil på Märstas kanske tråkigaste uteställe (dock me kuligt sällskap)
Födelsedagskalas med kända och okända människor
Häng i beige soffa
Sjukt gott kött i Skanstull

           
Edgar och köttet                   Peace and kött

Middag med världens generösaste par och sötaste sonen


Ezzie i sitt essä

Reggae och nattbuss
Första besöket i SOS church
Fika med de bästa bästaste Samuel, Katrine och Gaby


Samuel och Gaby i regnet

Film, film och tv-serier


Crank, Benajmin Buttons otroliga liv, My name is Earl m.m

Mycket häng och god glass med en av de bästa

Gott gott gott!!

Hemresa med chilenskan som har musik som ett av sina främsta intressen


Maria håller andan över höga kusten bron (obligatoriskt)



Helt klart hände det en hel del mer, men jag kan ju inte avslöja hela mitt liv =P



Well, nu mys i soffan med mor..

Handtag, famntag, klapp och...eller näe..



Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter ju utomordentligt ju! Vad härligt.

Saknar dig kompis.



PUSSS

2009-06-18 @ 00:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0