Lugnet


Bestämde mig på jobbet att jag skulle åka hem och njuta av lugnet. jag är inte så bra på de.
När jag kom hem så vart jag lite rastlös till en början men en satte jag mig vi datorn och tittade ut över fjärden, det var så vackert så jag kunde inte annat än njuta.
Har tyvärr lite ont i huvudet så egentligen borde jag gå och lägga mig, men det är så sjukt fint ute över vattnet att jag kan inte.
Tänk om du skulle få se det jag ser...
Hade varit kul om "du" var här, då skulle vi prata törntaggar och blixtar. Kulturchockar och framtida vandringsäventyr.
Hade varit kul om "du" varit här me, vi skulle skålat i saft och skrivit ännu en livslista. Kanske bara suttit tysta, filosoferat och funderat, eller pratat och skrattat så högt att grannarna skulle bli sura.
Hade varit kul om "du" var här, jag skulle ha frågat om framgången, om det är kul och om du tror att jag har någon chans.


Vem än som skulle varit här, så skulle vi få njuta av något jag älskar mest. Utsikten och lugnet över själevadsfjärden..



Kommentarer
Postat av: Lorena

åååh jag kommer snart PUSS

2009-06-06 @ 04:14:10
Postat av: Lina

men ah, du vet inte hur garna jag vill!! kampar mot en galen hemlangtan, men snart, snart...

2009-06-06 @ 19:55:02
URL: http://linaimoldavien.blogspot.com
Postat av: sommarflickan!

fin blogg!

ställ en fråga i frågestunden det uppskattas :)

2009-06-08 @ 22:02:58
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0