Förberedelse med kramp..

Jag är väl ändå expert på att vara en "Alfons", jag ska bara, jag ska bara.

Ikväll ska jag predika, något som för mig är lika stort som att bestiga Kebnekaise, ja men nästan. Det är ett stort ansvar som jag tar på största allvar. Detta gör att jag kan få lite kramp, jag väljer att göra små saker(typ måla naglarna, ta en powernap än fast jag inte behöver det, vika tvätt, ställa in i diskmaskin, skriva blogg(!)) innan jag sätter mig ner, lugnar mig och verkligen förbereder vad jag ska säga.

För någon stund sen ringde jag min gode vän Emma och förklarade just detta fenomen. Det enda jag fick som svar var
-Skärp dig!
Så då gjorde jag det.



Nu är jag peppad som få och ser verkligen framemot att få prata om det bästa jag vet, Gud!

Mötet är i Sund som ligger en bit utanför Örnsköldsvik. Klockan 19.00 startar det och du är grymt välkommen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes!! Hon låter vis den där Emma! Synd att jag inte kan komma. Se till att det spelas in så jag får lyssna!



Kram!

2009-06-02 @ 17:06:07
Postat av: lindiloo

ja visst låter hon vis, du kanske kan få träffa henne nån gång om du är snäll..





ja jag kommer att filma det hela och lägga ut det på min egna tv-station..hmm

2009-06-02 @ 17:30:07
URL: http://lindiloo.blogg.se/
Postat av: Emma

Yes!! Har du nån länk till din tv-station? När kommer det upp?

2009-06-03 @ 12:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0