Black and white

Min Lorena är här!!
Finfina vackra chilenskan anlände mitt på dan. Jag stämplade in på jobbet vid 9 och stämplade ut vid 15 för att skynda mig in till min vän!
Vilket kärt återseende =)



Fick även träffa underbara storpjäsen Martin och hans fina dotter Jasse

  

Är så glad att få ha så fina vänner!
Nu ska vi nog sova, tråkigt nog, men vi är som trötta människor..haha
Imorn blir det dock party, tjejbrunch, återseenden me en del gamla klasskompisar (jag, Lorena och ett gäng övikingar gick i samma bibelskoleklass) och andra obestämda äventyr =)

Roger ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaa vad mysigt vi haft det..



roger that



( du måste kolla på ice age )

2009-07-08 @ 22:36:21
Postat av: Malin

Fina kort! Syns imorrn, puss!

2009-07-08 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0