Vyssan lull..

Har haft min underbara brorson (och min bror) på besök, han gillar glasögon, väldigt mycke..





Vi skulle se film ihop, stärka syskonbanden, bror och syster liksom..

Att min brorson skulle somna till filmen, det var ju ganska givet..



Men när min bror resolut vänder sig från filmen och snarkar i soffan då inser jag att det här inte skulle stärka några syskonband.




Men jag skulle inse och komma fram till två viktiga saker
  • eftersom min mor och far båda snarkar och jag nu upptäckte att min bror också gjorde det, då är det ju ganska stor chans att jag också kommer att ta efter detta störande attribut
  • småbarnsföräldralivet tar nog knäcken på en som alla säger

I alla fall var det en ganska bra film..


P.s ursäkta den enormt dåliga bildkvaliteén, min mobilkamera som var dåliga redan innan har som gett upp, den tar kort genom respirator skulle man kunna säga D.s

Kommentarer
Postat av: Petter

Sv: Haha jo en hel del har frågat men jag svarar så gärna igen ;>

Jag använder Photoshop CS3 och för att få den där repiga effekten

så använder man något som kallas för texturer.

Texturerna är bilder på cement och rostig plåt osv.

Om du söker på texturer inom Moderskeppet.se så kommer du hitta

en asbra guide som förklarar grymt bra hur du ska fixa till det snyggt =)

(typ "hur man fixar grunge-stil i ps" heter den tror jag)



Hoppas du blev hyfsat pepp på att pröva och att du inte istället blev

bortskrämd av allt de där ;)

2009-08-27 @ 01:14:02
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0