I can see your halo

På natten mot fredagen gick min själ upp i brygga och gick inte ner igen förrän igår natt.
Allt började med en bilfärd från Övik ner till Uppsala och vidare ner till Göteborg.
Allt slutade med en bilfärd från Göteborg till Stockholm och vidare till Övik


Fika längs vägen: ett måste



Där emellan rymdes en massa godis
Singstar
Prestationslös dans in real life
So you think you can dance på tv
Fönstershopping
Världens typ största kanelbulle




aldrig har man väl sett någon äta kanelbulle med bestick


Billig mat som antagligen var orsaken till dom som levde rövarn i magen sen på kvällen
Kreativ målning som resulterade i en fin liten rödluveflicka i björkskogen och en manga tjej med kort kjol
Skräcklig tv-serie som kanske kan komma att bli en höstföljetong, eller inte, har inte bestämt mig än
Mumsig frukost på 60-tals stället som serverar american pancakes och bagels





En lång kram på parkeringsplatsen





och..

på nåt vis är det bara så fint att köra bil mitt i natten
känna sig gammal bredvid dom där två pojkarna som spelar upp tv-spels låtar från mobilen och gissar vilket spel låten kommer ifrån (helt upptagna av "the moment")
-vad får man när det här ljudet kommer?
-man får ett extra liv
-det här då?
-en dörr öppnas


underbart, jag har haft en fin helg och min själ har verkligen fröjdats
sånt behövs också ibland
har träffat människor jag inte träffat på länge
som jag nästan aldrig träffat alls
som jag inte trodde jag skulle träffa
människor som jag bara älskar att träffa




Kommentarer
Postat av: Tess

Kul bara att jag ser skräckslagen ut.. jag har verkligen förlorat det där med att pose-a på bild..

2009-08-25 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0