annorlunda vilja, underbara människor och förvirrade tankar

Ibland så funderar jag över hur jag kan ha så olika viljor från dag till dag, många skulle kalla det känslomässigt frispel, men jag upplever det verkligen som att min vilja ändras i en handvändning.
Ena dagen vill jag bo i Sthlm, jobba på mitt härliga jobb, leva ett vanligt liv, upp och ner, från dag till dag. Nästa dag vill jag släppa allt, sälja allt jag ha, fara ut i världen och verkligen försöka stå på egna ben, inte planera utan ta dagen som den kommer (manana manana som vi säger). Festligt tänk, men förhoppningen är ju att jag en dag bestämmer mig för att verkligen göra nåt av mina så kallade viljor, så jag inte fastnar i något i väntan på nåt bättre.

Underbara människor finns det gott om, men ändå väldigt få av.
Idag har jag varit med två av dom underbaraste.. Nette och Charlie.
They are fabulous(stavas de så?). Två arbetskompisar jag fastnat för totalt..

Förvirrat, vilken vilja, vilken tanke, vad är rätt, vad är fel? Vem är bra, vem är dålig? Vart är bra, hur och när? Ja eller nej? Då eller nu?
Mycke nu som stryker omkring som en snok i min hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0