lite panik iaf

De senaste dagarna har jag mest ägnat min fritid till att chilla, chilla med den bästa, med de bästa, me Tessie och mor och far. Fantastiska människor! Har ju iofs även träffat den bästa famljen efter min egen, johanssons.. mumma!

Men när allting hinner ikapp och man får lite tid över till att tänka på allt som bör fixas får jag lite panik, för er som inte fattar vad paniken har för grund så ska jag berätta...

Den 5:e september bär det av till landet Etiopien, ska tydligen tillbringa en smärre framtid där (ett halvår). Känns otrolig spännande, intressant, kul, svårt, dumt... och oftast ingenting alls..

Jag tror verkligen inte riktigt jag har fattat att jag ska vara borta i ett halvår...ahhhh

Du, det är "already done", tänker du och fnyser åt att jag låter lite sentimental.. men då fnyser jag tillbaka, jag kommer faktiskt sakna vissa personer, platser, saker här i Sverige...

typ den här platsen:



ahhhh (igen).. men den finns ju kvar när jag kommer tillbaks..

hit ska jag i alla fall:



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!
Roligt att prata med dej häromdagen. Önskar vi kunde ses innan du far, men vi får väl ta det efteråt. tror att du kommer att få det super bra där nere. Jag ska tänka på dej. Och fortsätta läsa din blogg om dina äventyr=)
Kram kram//Anna

2007-08-22 @ 21:54:14
URL: http://annamahler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0