lite mer vår tack..

Tänk va mycket som kan hända på väldigt kort tid.
Jag kom hem till Sverige för lite mindre än två veckor sedan och jag höll på krypa under stolen för jag tyckte det var så grått och trist här hemma. Hade verkligen tänkt mig lite mer grönska och sol.
Men icket att misströsta! Bara på två veckors tid har det som förändrats markant här när det gäller våren och alla dess underbara företeelser..

Som dessa vackra ting..



För övrigt har jag haft en underbar helg med vänner i största allmänhet och mycket närmre vänner i mindre allmänhet (hmm..att försöka använda ord och meningar för att låta smart men att misslyckas fatalt..). Den närmre vännen var Tessie, en glädjens och skönhetens kvinna, utanpå och inuti. Som att jag älskar att ha henne nära. Hon är en hyvens kvinna som "kanske är den bästa och roligaste och sötaste jag vet"...(märk väl Tessie att jag la till kanske, så blir det mer trovärdigt liksom..haha).


Jag njuter av livet och välkomnar sommaren med öppna armar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är coolt att ha en egen trädgård och för egentligen första gången verkligen uppskatta varje liten knopp och planta som kommer upp ^^

Våren o sommaren är häftig. Det är som den där söta prästen sa i Bjästa; det är som ett växande som vi människor får lära oss av. Att vi får växa och slå ut och vara till glädje för andra.. (Sen minns jag faktiskt inte vad han sa gällande vissnandet) Aja, alltihopa var som fint på nå sätt :)

2009-06-04 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0