smått och gott

Blev så inspirerad av min fina vän Linas onödiga fakta så jag snodde det rakt upp och ner, ändrade svaren bara..

Vad åt du senast? Pistaschnötter

Har du fått någon komplimang i dag?
Ja det har jag

Är du polare med grannarna?  nä tyvärr inte, har ju som nyss flyttat in, ja jag brukar i och för sig tala med kattkvinnan här bredvid, hon är trevlig.

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
ja när var det, åkte kanske tio minuter idag, eller nä det var nog femton, vi säger det för enkelhetens skull

Har du däckat eller spytt för att du har druckit? nope, eller druckit vad? jag spydde när jag drack altonsa (apelsinsaft) i Etiopien =P

Har du täckt någons hus med toapapper? Nej men däremot så har jag täckt någons träd med toapapper, det skäms jag för än idag, vilken korkad idé..usch!

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
  haha, jag hoppas det, sen så tror jag att mamma skulle sagt "ja du har ju gått å läst ( konfirmerat mig) så du gör ju som du vill".

Var är dina syskon just nu? Min bror är i Örnsköldsvik och driver sin Subway restaurang med sin fina Erika.

Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag inte fattade att killen som klev in i bilen var vår nya tolk, jag trodde när de nämnde tolk att vi skulle tolka en bil efter våran lilla bil vilket var omöjligt i mina ögon.. Pidde en skön typ i Mission SOS tyckte det var heldumt tänkt av mig..haha
Sen så frågade Daniel Elvelyck om jag inte skulle följa med till Kouvola ändå, de skulle bjuda på resa, mat och logi. Så fint!

Vem ringde dig senast? Emma Wesslan Westberg

Vilken tid gick du upp i morse?
06.30

Vad ska du göra i helgen? Jag ska..öh.. jag vet inte.. jobba på lördag vilket gjorde att min lördagsplan gick i stöpet, hoppas Lina kan komma på söndag istället, skulle va såå kul! Så då kanske jag ska va me Lina på söndag ( ?).
 
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? Jobbar du fortfarande? Kram!

När var du riktigt sjuk senast? I Etiopien, spydde i femton minuters intervaller en hel dag.. gött

När såg du en kändis senast? Oj jag vet inte, det var nog jättelängesen tror jag!

Vad ska du göra efter det här? Diverse kvällgöromål sedan Sova!!

Mer onödigt fakta åt folket..haha..eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0