Ge mig en hund..

Vaknade för två timmar sedan, övervägde att somna om då vår lilla lånehund (Nina som jag bor meds föräldrars hund) förväntansfullt och aningen kissnödigt trampade ute i hallen, dags för promenad. Mjukisbyxorna på, fingervantar, koppel på hunden och bajspåse i fickan. Vi var redo.
Alltså jag kan väl aldrig förstå varför jag INTE har en hund, dessa underbara varelser som griper tag i hjärtat på en så man bara vill älska sönder dom. Dom får mig ut på promenad, gladeligen! Inte alla som lyckas med.
Jag ska, en dag skaffa mig en hund, kanske inte denna sorst hund, golden retriever, men en hund, det ska jag ha.

Titta så fin han är, man kan ju inte annat än lägga ifrån sig datorn och klappa och gosa med han en stund..observera mina röda marimekkosockar..haha



Kommentarer
Postat av: Maja

OHHHHH!! jag vill passa den!! jag vill promenera med den!

2008-09-27 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0