SVEDALA...Home sweet home..

Jag låter bilderna tala för sig..
I let the pictures speak their language..


      
Sista kvällen med gänget så att säga..
 The last night with my friends..




Hemma! Med mina underbara, galna så kallade vänner Daniela, Lorena och Charlie..
Home!! With my beloved crazy so called friends, Daniela, Lorena och Charlie..

 
Mina underbara chilekompisar Daniela och Lorena, de gjorde min helg helt klart.
My wonderful chilefriends Daniela and Lorena, they made my weekend.
 
Pratar med Etiopien (en dag efter jag kommit hem, separationsvårigheter).
Speaking with Ethiopia ( one day after I came home from there, miss them already).

  
Öhh, jag vet inte riktigt vad det är för fel på dessa två, men de nämnde något om nån klo..?
This two are a little bit..hmm..you know..


Hem ljuva hem
Home sweet home



Självklart behövde vi ta en tur på stan ( fönstershoppade endast)..
Of course we needed to go shopping ( just looking)...



Ja som ni ser så är jag hemma i gamla Svedala igen, känns märkligt men spännande..
As you can see I´m home in Sweden again, feels a little awkward but also exciting..

Kommentarer
Postat av: Lina

var det inte du som skulle börja blogga mer? ;)

2008-05-13 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0