En dagens tack!


Dagens uppenbarelse: Jag är en praktiker inte en teoretiker... jag gillar att jobba med kroppen inte med huvudet.. Fast en kombintion skulle väl va det bästa..

Dagens fundering: Varför är man så bra på att säga bra saker om folk till andra än just den personen man pratar om. Varför inte berätta för personen ifråga? Till exempel har jag de senaste dagarna fått höra mycket gott om mig själv, men på omvägar. "Han tyck du ä duktig", Hon brukar alltid säga att du är så rolig". Jag blir glad, tro mig, men varför säger man det inte till personen direkt, det blir som verkligare då. Jag ska bli bättre på de..

Dagens familj: Familjen Blad är väl fantastiska.. sök på barnen blad på youtube..wow

Dagens ljusår ifrån: Var hemma hos några vänner. De är gifta, har två ( kanske tre, beroende på om den röda var deras) bilar, katt, har hus (ute i ingenstans), har renoverat huset själva... och dricker Zoegas kaffe. Kan det kännas längre bort än vad det gör för mig.. Lite mörkrädd vart jag allt..

Dagens krigare: Krigade ut målarfärg på ett garagegolv... duktigt.. det vart fint ( det var alltså meningen).

Dagens glada : De ringde från mitt sommarjobb och undrade om jag ville komma in extra, självklart. Har inte behövt sakna jobb sen jag kom hem. Ljuvligt!

Dagens okunskap: Jag vet verkligen inte mycket om aktier.

Dagens hurtiga: Var och tränade med far min.. Att han kunde va en sån spurtis visste jag verkligen inte..

det var den dagen.. vilken fantastisk dag..

Kommentarer
Postat av: BBx8

Kul att få en utmärkelse i din blogg. Ha det gott. Hoppas att ni har en lika fin sommar i Ö-vik som vi har här i Stockholm.... just nu ;)



Kramar



BBx8

2008-06-08 @ 03:18:29
URL: http://bbx8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0