Iakttagelser och funderingar med svar..

Att  viss musik bara kan presentera sig rättvist i rätt sammanhang och tillfälle, kan bara i vissa rum och med vissa personer tala stämning och rätt känsla, idag var en sån dag, den grupp ( radiohead) som jag så många gånger försökt förstå mig på och den låt som så omsorgsfullt och ofta omtalats (how to disappear completely) har lyckats..
Jag känner samhörighet och andas i takt med hjärtslagen i musiken..även att låten efter på skivan lugnar, söver, inspirerar..

Har vid något jag-tror-mig-tyckas-kanske-tänka-att-jag-är-hans-största-fan-tillfälle uttalat mig om föregående, det är jag nog inte, men att jag alltid gillar hans musik, det är en sanning, gillar även att höra nya färska ännu inte uppvisade musikaliska stycken..

Kompisar på en lunch kan vara så mycket mer än bara prat, det kan vara ren kärlek..

Glädje över återupptaget skrivande och lycka över viljan att visa konst. Jag älskar verkligen er och ser er som några av mina bästaste människor i min närhet..

Jag är mer än en-gå-på-sidan-bara-titta-på-inte-göra-något-åt-situationen-människa-med-risk-att-blunda-av-bekvämlighet.
Inte bara de stora sakerna utan kanske mer de små.. de där irriterande sakerna som gör någons människas levnadsätt etiskt vidrigt..



Godnatt // Göring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0