en fars oro..

-Men skulle inte du åka på storsjöyran i helgen? sade min far med en oro i rösten
-Nä jag har inte råd.
-Men du får ju låna bil och den är väl tankad..
-Äh! nä men Joel kunde inte ta ledigt heller..

-....men hur ska du då kunna skaffa en pojke..
Jag tittar på min far skeptiskt men han fortsätter med säkerhet i rösten..
-Antingen blire storsjöyran eller så får du ställa dig utanför pappersfabriken...eller ja, sågen går ju också bra..
-Då är det ju billigare med sågen eller pappersfabriken, dom tar ju inge inträde..
-Vill du ha skjuts?

Det går en stund och far tillägger mumlande..
-Då får du ta en skiftarbetare, dom får bättre betalt än en dagtidare..




..behöver jag tillägga att jag älskar min familj..





                                                                                   Här borstas tänderna för läggdags
                                                                                                    G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Wesslan

Ha ha! Hur gick det då? Hittade du nån?

2008-08-10 @ 13:23:29
Postat av: Linda Jonsson

framtiden är säkrad..om jag säger såå..

2008-08-10 @ 14:09:52
URL: http://lindiloo.blogg.se/
Postat av: joel

45 linda!!! 45!!!!

2008-08-14 @ 12:34:11
URL: http://joelastrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0