Första natten i DIREDAWA..

7 sep

Ja hörrni, nu är jag framme där jag ska bo. Jag har alltså blivit upphämtad i Addis av Samuel och Joel. fantastiska människor!

Samuel kom och hämtade upp mig på guesthouset, vi for och åt på New York. Sen så for vi till Joel, där vi tittade på tv, lekte me Manna(vet inte hur det stavas, men hur som helst är det Joels dotter), gick och fikade´och sov innan vi skulle hämta upp de andra i svenska teamet.

Vi hämtade upp dom sen så for vi den långa vägen till DIREDAWA, där jag ska bo ett antal månader.

En spännande resa helt klart! Det är enormt vacker natur här, så kuperat.


 

Det känns fantastiskt gott att vara här. Känns som att det inte finns någon annan plats jag skulle varit på faktiskt.


Nu ska jag sova min första natt, spännande..ihh..



oj har glömt ställa om klockan, ska göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0