ensam i Rio

Min sista dag i Rio..

Underbar och helt forfarlig..

Jag har aldrig trott eller insett att det kan vara en san borda att lamna ett land for ett annat.


Jag har haft en underbar dag for jag har gatt och strosat ensam pa gatorna langs efter Copacabana. Efter fem veckors sallskapande var det skont att skingra tankarna med en enkel, ensam promenad (nnehallande lite shopping saklart) Jag skams nastan over att saga det, men shopping och somn ar nog det basta nar man inte har den basta sinnesstamningen.

Mitt resesallskap lag vid poolen for att fa de sista solstralarna, inte jag, man tanker alldeles for mycke nar man bara ligger ner..

Jag ar iaf riktigt stolt over att jag klarar mig sa bra sjalv, det ar nu nar man inte har brassen med sig som man inser att man faktiskt kan lite portugisiska, iaf sa man klarar sig pa gator och torg. Det varsta ar nar man forstar en fraga och svarar, da tror dom att man ar kingen pa portugisiska, sa da drar dom varsta raddan med ord och jag fattar ingenting. Man ger dom lillfingret och dom tar hela armen..typiskt

Vad kvallen ska innehalla aterstar att se, mat och kanske lite barhang vid stranden. Imorgon vid 13 ska vi bege oss till flygplatsen, det ska tydligen vara nodvandigt att vara dar fem timmar innan planet gar..isch!

Malin: Den fjarde i sallskapet stannar i tva veckor till..
Emma: Later fint de..

Saknar er kompisar valdigt mycke.. sa fort jag sparat ihop lite pengar kommer jag..

Nu ska jag ga till hornet och ta en advokadovitamina ( en mosad avdokado med mjolk och socker, som en milkshake typ, mycket god).

Karlek till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0