sov snälla du... och du, tänk inte

en del dagar ska man stanna i sängen..

Vanvett står skrivet med stora feta bokstäver över mitt huvud idag. Tankarna formligen rusar fram i nån sorts ovettig trafikrusning i skallen på mig. Hjärtat värker och jag tror inte på något. Jag tror inte på något du säger, eller du eller du eller du. Jag tror inte på mig själv.

Jag ser en massa leenden, förstår inte vad som ligger bakom. Förstår inte varför.

Får en massa erbjudanden att inte vara ensam, tror inte att det är i välmening, de känner mig inte på riktigt bara. Det dör snart ut. Idag är det negativt. Tyvärr..

en del dagar ska man stanna i sängen


jag hatar såna här dagar, men halla!! Man måste kanske må så här kasst för att förstå när man mår bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0