Midsommar och jag tror faktiskt jag lever..

Det är skönt att vara med människor som får mig att må bra..

Jag gick och gick och gick och kände att framtiden är något att se framemot. Allt behöver inte hända nu, men det är lättare att styra en bil som är i rullning än en som står still.
Jag trodde att jag fått motorstopp, soppatorsk, tappat motorn på vägen.

Nu tror jag,    jag tror! Eller rättare sagt, jag tillåter mig att tro.

Lever du som du lär, njae, men jag ska försöka. jag lovar jag ska försöka. Även att jag vill, jag vill nu. Mitt hjärta bankar för något, mitt hjärta slår.

Väljer att inte oroa mig, det har jag redan gjort, för kung och fosterland..

(på tal om kungen, min vän tilltalade kungen med orden "Om konungen skulle kunna ställa sig här så kommer konungasången" i onsdags. Coolt aight!)

Jag tänker också, tänker att det måste till, måste till en förändring nu.


Hade en väldigt trevlig midsommar också.. men någon snodde min sadel inatt..fnys..
De tyckte väl att det var jättekul, jag tyckte det var lite kul, såg så konstigt ut.. jag fick traska till jobbet imorse, men det gick bra de me.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0