älskad (...)


Rasade som så många gånger förr, tårarna rann och jag läste orden som utlöst det, som fått mitt hjärta att skaka. Trodde jag skulle dö av ångest, sorg, av oro. Trodde absolut inte jag skulle kunna somna..

Försökte förklara, försökte skriva som det är,  försökte förstå, men har inga svar. Vill så gärna ha.. Vill så gärna att du ska förstå, du är så grym, typ den bästa i min närhet..

Pratade med dig sen, du som så många gånger fått mig att må bra, tårarna rann och du lyssnade, sa inte så mycket, men du fanns där, du fanns där.. jag kunde sova

Va me dig igår, en hel dag, det var glädje, ren glädje. tack för att du finns..

Fick svar på mobilen igår kväll när jag skulle sova, log och grät.. igen.. ännu en som är indragen i min värld av kaos.. förlåt

Pratade med dig, skrattade, grät och kände allt, kände att jag ville ha dig nära, så nära, vill krama dig tills du upplöses i partiklar så jag kan andas in dig och ha med dig överallt, haha, så sjuk tanke, vi sa så, du och jag igår. Vi skrattade åt det, åt att det var så skumt att tänka så, att det var en konstig tanke, inte seriös, men tyckte samtidigt att det skulle vara en bra idé. Jag vet inte jag, kanske.. =)
Att drömma med dig är fantastiskt, vi ska bli poeter du och jag. Jag ska bli en cowboy som har min källa i dom vita bönorna, du finner inspirationen i Turkiets snöiga landskap...haha..jag längtar efter dig i alla fall.

Läste det du skrivit åt mig på mailen, så fint, du är en fantastisk människa.. Jag kommer också ihåg den där gången, den gången då jag blev bestulen på en dröm, jag var så arg, jag skakade inuti. Du bara satt där, satt där med mig. Du behöver inte säga något, jag känner ändå allt, att du är där, det räcker underbara du, det räcker.

Ni är så braiga..vet att ni är bäst, vet att ni betyder så mycket, typ allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0