du skakar, vad ska jag göra, vad kan jag göra..

kan kan bli så bra
du och jag här igen
med våra
hjärtan på vårt bord
och då skålar vi igen för alla
stora ord
för allt vi en gång ville glömma
som är så omöjligt
att glömma
men det var då nu är vi här
vi kanske klarar av att leva här
för någon andas mellan raderna när vi pratar du och jag
någon andas mellan raderna och det kan, kan bli så bra
servitrisen rullar ut
den röda markisen idag
och hon ropar över borden
vad vill ni ha?
du vet dom slängde ut oss i det här
och det är en vidrig värld
men vi är faktiskt
nöjda här idag
vi har vad vi vill ha
för någon andas mellan raderna när vi pratar du och jag
någon andas mellan raderna och det kan, kan bli så bra
servitrisen rullar in
den röda markisen och ler
ställer stolarna på borden
ska ni inte ha nått mer
vi vill ha allt och hela världen
eller i alla fall lite grann
så vi nöjer oss med varann
och den som andas mellan raderna när vi pratar du och jag
någon andas mellan raderna och det kan, kan bli så bra
"Jonathan Johansson"


hoppas du förstår att allt jag säger menar jag, menar jag med hjärtat, allt var sant, allt om kärleken, allt om glädjen, allt som du ger som ingen annan ger, som ingen annan kan ge, för ingen är som du, så bra som du. Ingen är som du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0