citat

"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv."

Soren Kierkergaard


Visst är det coolt med visa citat från helt okända ( iaf för mig) människor. Jag skulle vilja va en sån som har ett så pass bra minne så jag kunde citera lite hejvilt.
Fast då skulle säkert "nån" eländig besserwisser säga, "Jaha bara för att du inte har nåt bra att komma med själv". Tänk att en del kan verkligen vända på all kunskap och allt man gör till något dåligt, eller att man gör fel eller att man kunnat göra det bättre.. lesshet.

men jaja..

jag tänkte jag skulle ta å lära mig några användbara citat..

idag börjar jag med Soren Kierkergaards..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0