jag sag livet genom ett fonster

Genom ett fonster sag jag allt jag ville se just da, jag sag livet i klarbla nyans, ibland flot molnen forbi och ibland lyste stjarnorna klart.
Jag ville aldrig sluta mina ogon, tyvarr ville trottheten vara min narmsta van just da
Men jag hann, jag hann tanka, jag hann ta in lite av vad stunden ville saga mig, jag hann lyssna till livets ljuva stamma
Genom ett fonster sag jag livet, ibland flot det stilla, ibland gick det snabbt, ibland var det stjarnklart ibland var det molnigt.
 Oavsett vad, sa var det vackert.. det ljuva livet.. det var vackert
 
Jag tankte pa mitt eget liv
Jag tankte pa ditt
Jag tankte faktiskt pa er, er tre, som jag saknade just da.


Jag tankte pa att jag ville ha dig dar med mig just da, att du skulle ligga bredvid mig, kanna den ljumma brisen som smet in genom fonstret bara for att smeka min kind, kanske skulle den vilja smeka din med, kanske har du slutat hoppas pa ljumma brisar, kanske har du slutat hoppas pa att livet ska tala. Men jag sag det, jag sag det med mina egna ogon,jag kande det, du hade gillat det. Jag vet det..


Jag tankte pa dig ocksa, du undrade hur jag madde nar allt var tyst, det var tyst da, da nar jag sag livet genom ett fonster, nar jag sag molnen flyta forbi och stjarnorna lysa klart. Jag hade velat ha dig dar da, jag hade velat visa dig, jag hade velat ha dig dar bredvid, krama om dig och tacka dig for att du gett mig sa mycket hopp under den har lilla tiden som vi levt varandra sa nara..


Jag tankte pa dig mamma, jag vill sa garna att du ska veta att jag trivs med livet just nu, jag hade sa garna velat ha dig dar, ja hade velat fraga dig om hur det var nar du var i min alder, vilka misstag du gjorde, varfor du valde som du gjorde, vad du skulle gjort annorlunda och vad du gjorde ratt, kanske inte for att jag sa garna vill hora en tre timmars utlaggning om att tiderna var battre forr :P utan kanske mer for att det hor till : )

det var skont att se livet

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej älskade du! Du får mig att gråta. Saknar dig massa. Hade skrivit ett mail till dig, men datorn hakade upp sig. Vi får ta det när du kommer hem istället! Huvudpoängen var iaf: Jag älskar dig, saknar dig, ta hand om dig! Typ =) Massa kramar! Både tänker på dig och ber för dig!!

2007-03-03 @ 19:02:15
Postat av: Anonym

Glömde! Kolla här: http://allehanda.se/div/popupBild.htm?/bilder/familje/ads/b_673402722_wml.jpg =)

2007-03-03 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0