citat för dagen, eller poesi, kallat va du vill..

detta kanske inte är ett renodlat vist citat men ändock något som kan appliceras på mitt liv..


med minnen, dagdrömmar och fantasier gör jag fantastiska resor

Gustaf von Arbin


det finns en början på citatet, men det kommer jag inte ihåg, ska försöka ta reda på det...


Jag vill skriva, skriva så pennan glöder, jag längtar faktiskt tills jag får ur mig lite poesi, det är så skönt när man tittar på papperet ( nu skriver jag väldigt sällan på papper, mest på datorn, men det lät finare med papper..haha) och verkligen känner att nu satte jag ord på mina inre tankar och känslor..

Jag skulle även vilja skriva smarta saker som folk kommer ihåg och citerar en sisådär 200 år efter min död..haha, dream on babe

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0