att magen kranglar ar val ett bevis pa att man lever?

jag har bara en halvtimme pa mig att skriva sa darfor blir jag inte langrandig..jag skriver nog ganska enkelt och grammatiskt daligt me, men det far ni ta..

plus att jag har typ fatt nat slags varmeslag..skum i magen som bara den. Kan bero pa allt kott jag at igarkvall.. 
I brasilien har dom att man betalar ett pris sen kommer servitorerna till bordet med en massa olika kotter, fran borjan bara oste dom med kott och vi var ju hungriga sa vi sa ju aldrig stopp, eller grejen var val den att vi visste inte att man kunde saga stopp... haha, efter ett tag da vi hade tallriken full me kott sa sa edgar till en kille
-du jag tror vi lugnar oss lite nu, da skrattar killen, tar fram fyra plastbrickor som skulle ligga bredvid oss pa bordet, pa ena sidan stod det yes please och pa andra no please... om man hade yes please uppe da fortsatte dom att komma med typ 20 sekunders mellanrum..haha
helt sjukt egentligen, jag at sakert ett kilo kott, man far en liten plastbricka.

Att jag ar skum i magen kan ocksa bero pa pizzaslicen jag at inatt/imorse klockan 6 eller frukosten vi lassade i oss klockan halv sju. Vi har aldrig klivit upp i tid for att fa frukosten som ingar pa vandrarhemmet, men nu tog vi det pa vagen hem fran nattaktiviteten..haha

Igar sa var vi vid kristusstatyn, helt sjukt vilken vacker utsikt det var dar uppe, och lite haftigt med en mighty Jesus som vakar over staden..

Sen pa kvallen at vi som sagt kott sen akte vi och satte oss pa en bar och chillade, skont, men jag blir ju latt rastlos sa jag ville vidare och dansa, sagt och gjort!
Vi hamnade pa en strandfest, det var grymt kul och annorlunda. 
Nu ska jag bara kort beratta om ett litet problem jag har, jag har en otroligt liten kissblasa, detta gor att jag inte alltid ar sa behandig att ha me sig. Sjalvklart sa vart jag tokpissnodig pa stranden och var tvungen att kissa.. jag rakade namna detta for en kille som jag snackade med ( ja jag pratade mest portugisiska, jag ar stolt), han foreslog direkt att jag skulle lana hans brasilien sjal och svepa omrking mig, huka ner mig och gora det jag behovde, sagt och gjort.. men sen kandes det sa ackligt att ge tillbaka sjalen sa jag tvingade honom att salja den till mig..haha, den vart svindyr plus att den var sonder och skabbig..jaja

 Det ar sa sjukt mycke folk ute pga karnevalen som snart ager rum i en stad nara mig..tihi

(jag haller pa att skita pa mig)

Vi drog till ett annat stalle ocksa dar det var jattemycke folk som dansade till sena natten..
Nar vi dansat ett bra tag sa drog vi oss hemat.. jag sov i tre timmar sen vaknade jag och kunde inte somna om, mar inte riktigt toppen fysiskt, men humoret, ja det ar nastintill pa topp..

gotta go..

love to all of you..

mamma pappa, har ni glomt adressen till bloggen eller fattar ni inte hur man kommenterar..???

Kommentarer
Postat av: Linda

cheeses va daligt jag skrev, nu nar jag laser igenom fattar ju inte ensa jag vad jag menar med vissa saker..haha

2007-02-18 @ 16:47:38
Postat av: Malin

Jag är med på allt du skriver, det är lite som att höra dig berätta det i snabbt tempo! Bra att du har det bra, schysst att du har pinkat in ditt rivir även i Brazil! Ta hand om dig, puss!

2007-02-18 @ 19:52:50
Postat av: Mamma

Hej Stumpan!
Härligt att du har det bra. Här snöar det så någon sol har inte vi. Har varit på Melodifestivalen det
var ju en upplevelse i sig, men hade hellre varit i solen på någon strand. Passa på och njut och upplev så mycket som möjligt. Lätt att skriva när åäö saknas eller hur? Ha det så bra. Längtar tills du kommer hem. Pappa hälsar också.

2007-02-19 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0