reagge man

längesen jag skrev

tänkte bara berätta att jag ska ut ikväll på en reagge klubb med min underbara kollega Charlie, Edgar, Edgars mamma Angela( min flat-mate och världens bästa brassemamma) och Daniella. Det kommer nog bli kul tror jag! =)

veckans mest tänkta tanke:
jag tror och hoppas att den här sommaren blir bra mycket bättre än förra sommaren, kan iofs inte bli mycket sämre än förra...


veckans dumhet:
att behöva bli drabbad pga av lögner..oj oj oj..


veckans lustiga:
börjar säga "Meu Deus(min Gud på portugisiska)" oftare och oftare


veckans modiga:
drog på fest hos Susanna, kände ju ingen, men det var heffakleffakul! 


veckans glädje och sorg:
köpt kläder som jag verkligen behövde,fick mycket för pengarna,men det sved ändå i plånboken


veckans saknad:
kom till mig mor och far och vänner



well tíll next time..piis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0