back in town

ja då var man nere i verkligheten igen.

Pappa tyckte det var ett friskhetstecken att jag ville jobba och inte bara sova bort dagarna ( jag sa det när han frågade hur det kändes att behöva åka ner och jobba igen). Men nu är grejen den att jag inte jobbat morgon nån dag så jag har ändå sovit bort dagarna hittills. Usch!

Eller nä förresten jag klev upp väldans tidigt imorse, 7, jag följde Carin till staden.. mycke nice. Något annat som varit nice idag har ju varit att det plingat till i min mobil lite nu och då. Halebop bjöd på gratis mms idag och det anammade jag, Malin, Emma och Lina flitigt.

Skulle träna, men jag var en rejäl quitter, jag la av efter 40 minuter, orkade inte mer.. ihh

Nu är jag hos fillevill och ska äta middag, snacka om sjysst, jag är mållös!

Ska jobba hela påskhelgen, känns faktiskt jättebra måste jag få säga, grymt till och med!


saker att se framemot i veckan som kommer

Tessie kommer till veckan, längtar..
Hoppas jag får chans att träffa Frida me..
Lina fyller år
Modo kommer att vinna guld



Kommentarer
Postat av: joel

jag vill ju också äta med dig linda..

2007-04-06 @ 01:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0