som att det lagt sig lite..

Natten som var spenderas till största del i vaket tillstånd... pratade tydligen i sömnen, som att jag suckade och uttryckte min klagan, vaknade och skrev av mig, inge glatt papper de där  hahaha

Som att jag tänkte och tänkte och tänkte, varför ska jag behöva hoppa av bara för att ni har problem, tydligt taskigt.. men jaja..

jag kan ärligt säga att så arg som ja va i morse och i förmiddag har jag nog aldrig varit..

samtalet med världens bästa resebyråkille höjde mitt humör flera grader, som att jag gilla han..haha.. han hade medlidande med mig, trots att han inte ens visste varför..

sen så prata ja me dig å det kändes ju bättre efter de.. men ändå som att det är ganska ovisst alltihopa.. och ganska orättvist, men det verkar ju som att livet är så i största allmänhet..

väntar med spänning på svaret..

jaja

har iaf vare på salsakurs ikväll, de va grymt, min kusin å jag satte de små latinosarna på plats, helt klart..haha..
hade ju tänkt att gå den kursen me tanke på min stundande resa, vi får väl se hur de bli me de nu då..
det var ändå så grymt kul så jag tror att jag ska fortsätta, well you never know

grymt tack till er som lyssnade när ilskan, besvikelsen å bitterheten tog över.. som att jag spydde galla över er   =/ sorry, men grymt tack

mamma du är bäst!
Lina, jag skrattar, tur att jag har dig..
Tessie, som att ja inte kan va utan dig
Anna, om inte du va här, vi hade inte haft en hel lägenhet, tack för salsan me ( det är bara att fortsätta till nästa nivå nu ; )
samuel, tack för att du orkar lyssna på bitterheten själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0