looser

Alltså jag är ju en bigtime looser helt klart!!


simpson


Igår natt skulle jag få min efterlängtade revansch. Det handlar alltså om Linas å mitt nattäventyr som nu skulle få sitt rättvisa slut. Vi skulle sova i sofforna, förra gången bangade jag efter att försökt somna i en timme ( jag fick den yttepyttelilla tvåsitsoffan, medan Lina fick fläka ut sig i den stora tresitsaren). I går natt skulle vi byta, jag fick ta den stora soffan och hon den lilla.
Det här skulle bli en enkel match tänkte jag och la mig beslutsamt i en ganska skön ställning, tittade på Lina som redan somnat och fnös självsäkert.. "Du kommer ligga i sängen när jag vaknar imorn, Moahahahahaha" tänkte jag obarmhärtigt.

Men till min stora förvåning
 När jag vaknade på morgonen, då var det jag som låg i min säng!
 Ve å fasa! Jag hade bangat IGEN!!!
 Å nu hade jag ju ändå fått den stora soffan. Lina däremot, hon hade sött legat å snarkat hela natten igenom i den lilla yttepytte soffan...

Suck, bigtime looser!

Kommentarer
Postat av: Malin

De ante mig att det skulle bli så! Hahaha!

2006-11-28 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0