bekymmer...

"Jag gillar scrubs
nej simpsons
nej jag gillar båda
eller jag ser hellre på extreme makeover home edition
nej jag tar tillbaka allt
egentligen ser jag nog helst på family guy
family guy och scrubs

nä jag vet inte

ahhhh

vad ska jag skriva

scrubs, simpsons och ett herrans liv

ja det blir bra

men tänk om jag ändrar mig om några veckor

eller ännu värrre, om några dagar

kanske imorn..

fy va svårt.."

Ungefär såhär går mina tankar innan jag ska fylla i såna här kedjemail där man ska fylla i korta personliga intressen och andra små anekdoter om sina liv och sen skicka till sina kompisar som i sin tur ska fylla i sina personliga intressen å andra små anekdoter om sina liv...

Sen kan jag komma på två dagar efter att
"Assch! nu vart de ju fel, jag skulle ha skrivit scrubs, family guy och hundra höjdare, det är ju faktiskt det jag ser på mest"

Varför bry sig..ett onödigt bekymmer helt klart... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0