hyllning till päronen

Alltså det går ju inte att göra annat än att älska mina föräldrar, dom är dom sötaste, bästa, snyggaste, sjysstaste och helt klart roligaste..

titta bara på det här..
lucia

Pappa är Lucia och mamma är stjärt.. förlåt..stjärngosse längst till vänster

Mina föräldrar går att liknas vid riktigt god, bra mörk choklad
Ibland vill man ha/ saknar man det så mycket att man kan göra vad som helst bara för att få en liten bit
Endast en liten bit kan göra en så glad, man kan gå från ilsken,trött och less till glad på ett litet kick
Fast självklart, har man fått för mycket av den goda chokladen så kan man bli ganska illamående, man vill liksom inte ha så mycke mer choklad på ett tag ( fast det är inte så ofta det händer).

En salut för mina föräldrar

S   A   L   U   T

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså jag dör vilka roliga föräldrar du har! Dom är väl för söta. Vilka ska dom lussa för? Vilka är resten, är det släkten eller? Jag skrattar iaf!

2006-12-15 @ 12:11:08
URL: http://mallanbrallanpartyfrallan.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är pappas familj med tillhörande fruar/män plus farmor och farfar. Dom skulle lussa för den broder som inte är med på bilden, Ola, han fyllde nämligen 40 på luciadan..

ja jag skrattade också, högt och länge.. när jag stod och duschade sen kom jag å tänka på bilden och började skratta så mycket så ja höll på att halka..haha

2006-12-15 @ 16:47:00
URL: http://lindiloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0