dan före dan före dan före dan...julklappar!!

Jag känner mig som en 7-åring!

Jag längtar så sjukt mycket efter julafton, visst längtar jag till julklapparna, men det finns inget som slår:
  • att ha familjen samlad ( okej i år blire lite annorlunda, bror kommer fira med hans flickväns familj)
  • maten som står på bordet ( kom iofs på idag att jag äter i stort sett bara köttbullar, potatis och blana)
  • kalle anka ( förra året såg jag bara delen där de presenterar de nya disneyfilmerna i slutet)
  • tomten (som jag slutade tro på för ett antal år sen).



Jag vet faktiskt inte vad det är jag längtar efter egentligen..det är nog mest julklapparna ändå

Fast jag längtar ändå..  ; )

P.s har fått några julklappar redan, kändes fel med tanke på att de inte fanns nån julgran i närheten (julgran=viktigt), men det var jättebra julklappar! Tack Mattias och Erika!). D.s

Kommentarer
Postat av: Frida

Blana?

2006-12-23 @ 21:45:44
Postat av: Linda

blana är alltså något väldigt onyttigt och gott, det är messmör blandat med vispad grädde, detta äter man alltså till köttbullarna och potatisen, som en sås ungefär..

2006-12-30 @ 02:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0