7 år en gång om året

Jag kunde inte sova natten mot julafton, eller jag somnade ju hyfsat snabbt, men det var ju ändå som att jag tänkte en hel del på julaftonens alla schemapunkter.. även julklappsutdelningen..

Jag vet att det är några dagar sen julaftonens morgon tog tag i oss alla julfrälsta människor, men jag kan inte riktigt släppa att jag firade jul utan snö, gräsmattan var grönare än den var i somras. Men jag måste säga att det gick ganska bra ändå, julmaten stod på bordet när benjamin syrsa tog till orda, julklapparna delades ut när inte mamma och pappa stod ut med mitt tjat längre. Gästerna dök upp vid 6-tiden på kvällen. Glögg och fika. Jultomten behagade att dyka upp där vid 8-tiden. Han var fulare än nånsin..

santa

Frågan jag ställde mig var, vad är det för arm som sticker fram på sidan..?
läskigt


Men jag fick mycket fina grejer. tack tack, kära ni!

Ja jag kan nog nästan säga att jag längtar till nästa jul.. då får jag bli 7 igen, utan att skämmas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0